torsdag 23 juni 2011

Glad Midsommar!

Hallå där! Har semester denna vecka och njuter för fullt. Veckan började med två dagar på landet med en granntjej och hennes två barn. Vi gick ner till stranden och där på klippan druttade min äldsta i, plask! Det gick bra och det var grunt. Vi hade precis kommit ner så var det bara att åka hem igen och byta om.

Igår var det firmafest, trodde jag var tjugo år igen. Såg mina vita byxor i morse och dom öppnade fint en lucka. Var visst ner och synade dansgolvet en sväng, blev nerdragen då en kille tappade balansen (jo så måste det ha gått till). Dansade så mycket att jag nästan fick hemorojder. Ett riktigt bra liveband spelade och sen var det DJ (en gammal flört när jag var 19, sex veckor date:ade vi tills han bad mig diska hans disk under hockeyn på TV. What!). Kul fest  och det var värt den låga energin jag har idag. Men det tycker nog inte mina barn, tråkig dag för dom då morsan helst av allt vill sitta stilla och pyssla.

I morgon är det sill o potatis, grillning, femkamp och dans runt midsommarstången. jag önskar er en superhärlig helg!

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar