måndag 27 juni 2011

sol och värme

Passar fint nu när jag ska jobba i tre veckor till. Hoppas bara att mina veckor blir varma och badvänliga. Ungarna har sommarlov med pappsen och njuter för fullt. Jag njuter också lite för jag behöver inte skynda mig hem för hämtning på dagis, jätteskönt faktiskt.

Idag när jag kom till jobbet öppnades lucka nr två...luftgitarrsolo på knäna i onsdags. Blev så fint påmind när en av tjejerna kom och låtsades spela gitarr för mig. Hmm Det var det som gjorde byxorna så smutsiga ha ha Herregud snart fyrtio...tur så hade många lika kul som jag :-) Tur att jag inte satte en sjal runt huvudet så öronen åkte fram och körde en Janne Shaffer som jag gjorde på Hornet en gång i tiden. Tror jag har nämt det i tidigare inlägg. (En tävling som jag vann, måste upprepas).

Åh härliga måndag, nu steker jag en gourmetmiddag..falukorv och makaroner. Latmasken här men i morgon har jag planerat lax, potatis och gräddfil med romkaviar. Det är gott det!

Kram på er!
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar