söndag 3 juli 2011

Är det flugor i trumpeten?

Dessa äckliga små bananflugor, vi har invasion i köket fast vi försöker att ta undan saft, frukt, matrester så fort det går. Lovar det satt 20 st bara vid kran. Nu har vi gjort fällor tills vi kommer på ngt bättre sätt. De lägger ju ägg i frukten läste jag och kläcks när det är lagom ruttet.(Tur att de inte överlever och flyger ut ur ändan på en) Blää! Blomflugor har jag faktiskt ett knep för...svavelstickor uppochner i jorden.

I förrgår hände det igen! Nu måste jag köpa hem miniform eller nåt. Grannen: "Nämen ni ska ha en till nu ser jag!" och ett stort leende. NÄHÄ DU LILLA VÄN, det är bara min pruttmage ser du. "Åhå förlåt, det känner jag ju till men nu såg du faktiskt lite gravid ut".
Nu är det dags att dra åt magmusklerna så inälvorna sätts tillbaka där de ska vara. Zumba i höst lär väl stärka den och lite annat så nu är det bokat! Och dans är ju fantastiskt kul, roligare träning får man nog leta efter.

In med magen, ut med bröstet och bak med axlarna. Sträck sträck och sträck!
Kram
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar