söndag 25 december 2011

Dan före dopparedagen

Alla julklapparna inhandlade, sådär nöjd får jag väl säga. Önskar jag kommit på tanken att köpa ett träd, rent vatten eller liknande där pengarna går till de mer behövande istället till familjen i julklapp, (fast barnen får leksaker i  julklapparna förståss). Fler i familjen hade tänkt samma idé så nästa år ska vi göra så, det känns bra.

Att slå in julklappar är så roligt förutom att den förbaskade tejpen alltid lägger sig tillbaka fint på rullen. Man letar och letar, känner och känner efter den lilla genomskinliga kanten. Man kan ju alltid vika en liten bit så den blir lätt att hitta men då måste man klippa bort den också, ja ja världslig sak. Sen ska det fina snöret lockas och jag vet inte om det är saxen eller snöret jag ska bli arg på när den bara blir rak istället för lockig. Eller går av! Retsamt men en lock blev det dock.

I morgon julafton men ikväll blir det middag hos far och sen blir det uppesittarkväll i soffan med mina älsklingar.

GOD JUL
Linda
Lägg till bildtext



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar