måndag 29 augusti 2011

Hej hopp

gummisnopp! Åh så barnsligt! Men vet ni vad, min man är sakletare. I sophuset brukar han och Emelie stå och rota runt och dra upp det ena efter det andra. Sist låg det en påse halft öppen som han kikade ner i och där... där låg det dildos och handklovar. Åh nä, dessa tog han tack och lov inte med sig upp. Men nu spekuleras det i vilka av grannarna som kan ha slängt dessa. Ja sicket nöje.

I veckan har vi budat på hus men som vanligt dök det in en trea och en fyra som fortsatte slåss om huset. Blir så less, ett hel lång dag trodde vi att den var våran tills dessa kom in och förstörde. Men det dyker väl upp något bättre och billigare får vi hoppas. Annars går bilen bra, jobbet rullar på och det börjar hopa sig med jobb. Helt i sin ordning alltså. Jag har lyckats med både bakmaskin och en mjuk pepparkaka idag. Ungarna älskade kakan! Läste saga tills ögonen gick i kors. Gud vad jag gäspar när jag läser för dom. Så fort boken öppnas och första meningen är läst så gäspar jag. Säkert tre gånger på varje sida och då är det inte mycket text. Ikväll blev det Nasses stol. Min favvo!

Ha det så bra!
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar