onsdag 24 augusti 2011

Sjukt

Surare än en citron är jag. Det är hopplöst, kan man inte vilja bo där man tittar på hus? "åh vad mysigt, denna tar vi, här ska vi ha grillkvällar och ungarna leka". Åt helvete med allt, jag köper en etta...till mig själv! Drar utomlands och lapar sol! Orkar inte gå ut på detta Hemnet igen...blääää dyra eller sunkiga hus. 40 års krisen närmar sig. Vad vill jag? Vart ska jag? Nu drar jag!

Ångest, kan nog inte flytta dit. Vi separerar nog inom ett år eller så. Gud vad skraja vi är för att gå ifrån det bekväma till det okända. Fast jag skulle nog haka på om gubben var mer energisk men sen skulle det väl vara jag som satt och grina i köket och ville in till stan igen. Behöver nog en kurator, psykolog, Kongektiv beteendeterapi  eller  kanske en lobotomi. Har ju en utbildad i släkten, kanske ska ringa för råd. Eller en spåkärring kanske     :-)

Nä jag går ut och surfar loss på en weekendresa istället. Fast då måste jag ju ringa doktorn också så hon skriver ut lugnande inför flygresan. Nu är det mycket hjärtklappningar här. Kanske ska ta och yoga istället eller varför inte börja gräva en stor jävla grop.

Puss
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar