torsdag 18 augusti 2011

Jäklar ni...

...vad jag har läst manualer och svurit och läst och svurit. Jag borde vid det här laget vara proffs på manualer. Har försökt att koppla ihop nya hemmatelefonen och min Icom (halsslinga till hörapparaterna). Nähä inte den här jävla skiten fungerar heller, JÄVLA SKIIIIIIIIT PRYLAR! Så nära att ge upp och kasta allt i golvet, Men...

den som inte ger sig, morsan (jag) tänkte till lite längre (läste varje ord, inte skumma) OCH sen gick det HA HA HA Lyckliga jag! Man fick liksom göra om en procedur för varje enhet jag vill koppla in i slingan, så enkelt!

Det har varit en kanondag på jobbet också, aktivitet...lovley. Var över på fika och pannkakor hos goa grannen också efter jobbet. Ungarna vilda till kl.21.15. Ja, precis som det skall vara då :-)

Rittididditittilillleeeejjjjj!!!!

Puss på er! Glöm inte att säga "Jag är bra!" "Jag är bra på att tjura, jag är bra på att hjula, jag är bra på måla, jag är bra på att gå på tårna, jag är bra på att kladda ner mig, jag är bra på att inte städa, jag är bra på att borsta tänderna, jag är bra på att inte diska, jag är så bra på att inte kunna baka bröd, men... jag är bra på att göra sandkakor..."

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar