onsdag 6 april 2011

Dyr smak

Äntligen hittade jag min kinestapet som jag letat efter, så vacker! Min röv kommer att sitta fastklistrad i köket och glo in i väggen varje dag när den sitter uppe. Nä men nu lät det liiite konstigt ha ha Det enda den röven glor på med sitt brunöga är stolsdynan. Jag menar ju att mina ögon kommer att stirra länge på den vackra tapeten. För UPP SKA DEN! Upptäckte till min fasa vad den kostar rullen på nätet..mycket!

Jag har så himla dyr smak (Gäller kläder också). Det handlar inte om märken eller så, jag bara älskar stilen liksom. Men nu är jag snart fyrtio och jag vill njuta av tapeter också, det får banne mig kosta, det kanske räcker med en rulle? En liten provtapet har jag redan fått hem så det går kanske att lappa lite. Föresten så vill jag ha en tapet från Boheme som är till normalpris kanske, men det gillas inte här hemma ;(
Men...det är ju min....
Ha ha ha ha den äran!
Det finns en uppsjö av snygga tapeter. Hoppsan nu hittade jag en tapet från Boussac Namn: Nakai Lime

Pris: 2470 kr/single roll

Kanske inte har så dyr smak ändå ha ha för denna var inte riktigt jag.

Kronofogden nästa! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar