tisdag 26 april 2011

Tjena tjena

Nu är dessa svordomsräkningar gjorda. Några tusenlappar fattigare igen, tur att jag hann handla lite roligt innan ;-). Tänk att det ska vara så svårt och vända på traditionen. Detta med att möjligen kanske ha pengar kvar i slutet av månaden och då shoppa, istället för att göra av med dom på en gång. Ja det är dumt att chansa. Igentligen spelar det ju ingen roll, jag shoppar ju ändå ha ha Åh slutet på månanden är ju nästan början på nästa, det är faktiskt där i mitten det blir lite tråkigt. Tur att det är REA tider ibland så ungarna och mannen kan få någon trasa (för själv hittar jag aldrig på reaställningarna...(nästan, hittade faktiskt jeans för 75 kr förra veckan) annars blir det säsongens inkommet för mig istället...så synd ;D ) Närrå!

Får nog göra ett intrång i förrådet och kolla av klädkartongerna. Fast...där går det inte att komma in just nu. Bar ner massor av grejer från lägenheten igår. Öppnade förrådsdörren, tröck in kassar och kastade upp en papperskasse med gamla spjälsängsgrejor högst upp på berget, fort ut med armen och igen med dörren! Lås! Och aldrig mer vi öppnar den!

Läste i tidningen att någon snott en tjejs namn, inlägg och bilder från hennes blogg och låtsas vara henne på facebook. Kommer mina bajskakebilder upp på fejjan så lär den personen bli utnämnd till världens sämsta konditor! AJABAJA det är min medalj och den är jag stolt över!

Så annars då? Vad har ni gjort i helgen? Solat och badat?

Linda

Varför stavas inte egentligen igentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar