torsdag 7 april 2011

Nybadad

Just det, nybadad kl. 23.00. Lite väl sent men ren måste man ju bli någon gång eller hur?:-) Det blir en härlig helg hoppas jag, lugn, skön med bara avkoppling med goda vänner. På Yasuragi Hasseludden, Lovley. Har varit där en gång förr. Så ikväll har jag badat och passat på att ansa mig lite. Ja, även om vi bara är tjejer så kan jag inte se ut hur som helst tänkte jag, så fram med hyveln. Lite här och lite där...och lite där också, ja det blir bra. Kan inte låta det växa ner mot knäna inte. Så nu ser jag ut som en igelkott istället mellan benen. När byxorna är på ser jag ut som ni vet...när man har en hätta på huvudet och petar fram små slingor som ska färgas, på kort hår. Ja så ser jag ut nu! Taggar åt alla håll. Nä nä ingen brasilianska här tack, det har jag nästan provat och det var ingen hit när det grodde ut igen. Ni som provat vet!

Nu ser jag iallfall fram emot en mysig badkväll med ritualer, yoga, Do In och gå runt i Yukatan (bomullsrock) i ett låååångsamt tempo. Och vet ni vad...jag ska sova över :-) Hallelulja, inga springa upp och byta blöja/hämta vatten eller vakna av de andra. Hoppas att min rumskompis inte snarkar för då kommer hon få en kudde i huvudet ;-)

Ha en lugn och skön natt!

Igelkottaskinnet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar