torsdag 28 april 2011

Jösses Amalia!

Hur ser jag ut egentligen? Med färgglada konstiga haremsbyxor och ett slitet torrt långt hår ser jag ut som ett färgsprakande penntroll!  Borde jag inte tänka liiite på att underhålla håret och tänka på hur kläderna egentligen sitter på denna lilla kropp? I min ålder?  Håret klipps och färgas två gånger om året pga att det är så jädrans dyrt och jag vägrar byta frissa igen. Har gråtit förr. Byxorna är underbara med det ser ut som jag har en överfull blöja både framifrån och bakifrån. Lär inte ha dessa på arbetet i allafall...kanske...man ska ju skratta här i livet och det kan jag bidra med till mina kollegor. (Alla andra med föresten). Äh strunt samma, får se ut så här till Maj när jag har klipptid. Ett par skor skulle sitta fint också, stora gympadojor passar inte till allt har jag märkt.

Ska nog gå och spela trollspelet nu!

By!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar