fredag 1 april 2011

Ett slut och en början

Idag var egentligen sista dagen på mitt tillfälliga arbete på marknadsavdelningen. Kommer att köra någon extra dag för att kunna lämna bakom så lite frågor som möjligt. Det är tråkigt, jag vill vara kvar. Men...nya uppgifter väntar och det ska bli roligt att få fortsätta utvecklas. Jag är ju kvar på företaget så människorna kommer jag att träffa i allafall :-) Fick en present idag av kollegorna som tack, jättegulligt, blev så rörd så jag var tvungen att bita ihop faktiskt. Ska bjuda på något gott när jag väl går sen!

Surfar på lite kakel igen, har ingen aning vad det ska vara. Avlånga, fyrkanter i olika storlekar, stora eller små. Vilken färg ska vi ha? Svårt. Har ni något tips på snyggt och inte allt för dyrt kakel? Det ska vara till mörk valnöt bänkskiva och vita skåp. Gubben vill ha svart (såklart) men jag vill inte riktigt ha så mörkt.
Länka gärna till något snyggt :-)

Paus i bloggfabriken blir det över helgen, om inget fantastiskt roligt dyker upp förstås.

Kraaaaaaaam
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar