måndag 16 maj 2011

Aaaaj

Aj aj aj ha ha vilken jäkla massage jag får nu. Laptopen hoppar upp och ner. Har fått låna värsta västen som bokstavligen bankar in i musklerna. Det tog ett tag innan den satte igång och väl den gjorde det kändes det som någon slog till mig i ryggen med knytnäven. Först började den lugnt och sen körde den på så jag fick slänga av mig västen och nu har jag valt ett lugnare program. Lär vara helt blå mellan skulderbladen.

Åh igår så var jag och kikade på lite bilar. Hittade bl a en snygg Toyota som passar mig som handsken, lite dyrare än tänkt och liten skuff. Hmmm Vill HA, behövs verkligen en kombi när man har två tjejer? Barnvagnen blir vi ju av med så småningom men ev resväskor med ett hundratal klädesplagg i varje när tjejerna är större...ja då krävs väl en lastbil? Satt i en sån nästan ha ha, jag såg säkert ut som en liten mygga i den för taket var 40 cm över hjässan och det ekade därinne så stor den var.

Vill pröva att packa bilen med ett helgbagage, den snygga bilen. Undrar vad bilförsäljaren säger om vi kommer med allt vi brukar ha med. Barnvagn, ryggsäck, kabinväska, Emelies lilla favvo resväska, kasse med sängkläder, ev sparkcykel, hjälm, tre kassar till och säkert något annat också. "Hej, jag skulle vilja prova att packa i bilen lite, är det okej?" Och varför inte montera in bilbarnstolarna också när vi ändå är igång och sätta hela familjen i bilen! "Sådär, det ser väl bra ut?" (undrar om vi fick binda ett snöre i bagageluckan för att allt inte fick plats i halvskuffen?)

Det återstår att se ;-) Det slutar väl med en Toyota kombi eller Skoda kombi. Förresten så tycker jag om Dacia också fast det är ju en Renault motor, törs man?

Örnörn örn!

(Ps! och KIA)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar