tisdag 17 maj 2011

Pang sa det

..om bilen i morse när jag backade ut från parkeringen. Ut och kikade under bilen, vad sjutton vad det nu då? Såg ingenting så jag körde iväg ändå. Kände dock en konstig lukt när jag senare parkerade på stan. Åh nej inte nåt med bromsen igen hoppas jag. Det var ju faktiskt en bromsslang som de slog ner på besiktningen också, det kanske är den. Vi är visst inte alls överens bilen och jag.

I allafall så lär jag skrämma slag på kollegorna i morgon (resten av världen med för den delen). Har klippt till mig igen och hällt över lite färg. Jättefint om nunan hade varit lite mindre glåmig. Varför kan man aldrig känna sig snygg när man sitter i frisörstolen? Nä med avrunnet smink så sitter man två timmar framför den upplysta spegeln och önskar både det ena och det andra. Bäst att dyka ner med huvudet i en tidning så jag inte börjar göra fula miner åt mig själv. Vid hemkomsten tyckte jag att det var dags att färga ögonbrynen...det var tänkt liiiite färg, tänk vad minuter kan gå fort! De som målar karikatyrer skulle nog tycka jag är en lämplig modell :-) Men OK, jag bjuder på det, människor ska ju vara glada!

Nu ska jag leta bil!

Kram på er!
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar