söndag 22 maj 2011

Så där ja!

Nu har vi 1000 kanaler (för att överdriva) och det var inte jag som kopplade in. Men...det ser exakt likadant ut i boxarna som jag kopplade igår. Hmmm? Nu har JAG lyckats få till det trådlösa internet också. Skam den som ger sig ;-) Efter ett antal varianter så slutade det med att jag bara missat ett namn innan alla nuffror. Så nu kan jag blogga igen haHA!

Helgen har varit strålande och vi har varit på två födelsedagskalas, 18 ungar på vardera ställe så nog var det ös alltid. Barnen leker och mamma dricker kaffe i två timmar...Lovley!

Ja men hallå hallå. Tro ni inte de jäkla fästingarna har spritt sig till självaste stan! Barnens farmor och farfar har en fin kolonilott här nedanför oss och där har Linnéa tillbringat dagen. Kommer hem med en söt liten svart i knävecket. Konstigt att det inte är lika äckligt att ta bort en på ungarna som på mig själv.
På tal om annat så har vi bestämt vilken bil vi vill ha. Provkörde idag och det var så kul! Nu gäller det bara att hitta en rätt årsmodell med rätt miltal till rätt pris. Jag kan smyga med att säga: EN TOYOTA! Tjing tjong styrstång!

Nu ska jag gå och göra det tråkigaste som finns just nu...tvätta ansiktet och borsta tänderna.

Take care! PS. Ring en vän du inte pratat med på länge! DS.
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar