lördag 14 maj 2011

Helg och Melodifestival

Har dock inte sett hela Eurovision ikväll, missade så klart Sverige. Det jag sett verkar tamt förutom tjejen med dansare i ormskinstajta silvriga overaller, det var en cool låt. Serbia också juste. Men vad gör det att missa egentligen, har haft en superdag med mina älsklingar på 4H (trots att de stängt dörrarna till kaninerna, svinet och inte en fågel fanns ute). Emelie tog en skritt på ponny och Linnéa gosade med lammen, de var mycket nöjda.

Igår var jag iväg och bowlade igen. Behöver inte prata så mycket mer om det, jag förlorade! Men det var roligt som vanligt, toktjejerna som jag var med ger goda skratt som förlänger livet. Planerar lite inför morgondagen, såg att Volvo har öppet hela helgen och då ska jag passa på att kolla lite bilar. Hoppas att de fått in en japanare som faller i smaken. Vet knappt hur de ser ut, kombi-bilarna alltså.

Ja just det, glömde ju nästan bort att jag köpt en massagebänk idag (eftersom min nya gamla sprack Grrr). Det blev bra peng för bra bänk. Dock inga extra sidostöd eller väska men det går att beställa om det behövs. (Gud vad det skränar och skriker i mina hörapparater, nu kan de lägga ner tycker jag, Eurovision).

Heja heja Sweden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar