fredag 27 maj 2011

Öronen faller av

Jaa, nästan i allafall. Har ni någon gång pratat så mycket så ni har blivit trött på er själv? Jag har denna eftermiddag nog vädrat hela hjärnan, så öronen sitter nog inte kvar på den som lyssnat heller. Så nu är det nog tystnad som gäller för alla inblandade ha ha. Förutom Emelie, hon är värre än jag och håller på än.

Igår kväll låg jag på spikmattan så länge att jag fick dra loss den (nästan). Skönast var iallafall efteråt när jag  låg utan spikarna. Ja, det är efter som jag slappnar av.

Undrar just om man ska göra ett försök att kolla igenom alla hundra kanaler ikväll. Föresten så är det två hundra kanaler, utan att överdriva. Varför två hundra? Snacka om beslutsångest om det är flera bra filmer på samma gång. T är överlycklig att äntligen fått dom, jag har tidigare protesterat. Förr hade jag kabel och då sågs det bara halva filmer av någon anledning. Onödiga pengar! Fast det jag önskar ha kvar efter prövotiden är Animal planet, den har jag saknat.

När jag gick i skolan fick man lära sig att inte använda "jag" så mycket i texter, misslyckas fortfarande.

Nä usch nu ska jag fortsätta slappa och försöka förtränga en TO DO lista i min skalle som bl a innehåller To do räkningar. Inget kul efter en verkstadsräkning som gick på 5500 kr. Surt sa räven, surt sa Linda.

Ha en super helg, jag tar ledigt från tekniken!
Kram
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar