måndag 9 maj 2011

Appropå Floating

Ha ha Har ni provat det? Ligga och flyta i en tank fylld med saltvatten och ljuv musik. Det har jag! Men nu ska jag ge en liten liten varning till er som skall testa detta. Lite förvirrad gick jag in i rummet efter de instruktioner jag fått.  En stort badkar med jättelock, där inne skulle man ligga. För säkerhets skull så hade jag en liten kloss mellan locket och karet så ljuset utifrån kunde sippra in och jag känna mig lite mindre orolig över att inte komma ut. Av med kläderna och där på bordet låg en liten vaselinburk. Salt i sår är inget skönt så därför fanns den där för kladda på eventuella småsår. Jag tog lite på ett litet sår på handen, klev i med fötterna och böjer på knäna för att sätta mig ner och.....AAAAaaaaaaj i helveteeeee vad det svider i stjärten! Upp igen, slår huvudet i tanktaket, tar mig för ändan och gör fula miner med hela ansiktet. Ville skrika så det hördes till Happaranda. Fasen vad det sved till där då, hade jag varit så hård i magen? Att de inte talar om sånt! Nåja det gav med sig efter en stund, sen låg jag där och fnittrade för mig själv och njöt av att vara tyngdlös.

Så ni som tänker prova floating...glöm för fan inte att smörja anus!

Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar