torsdag 19 maj 2011

Empty space...

...I min hjärna! Ikväll är det inte mycket verksamhet här uppe i knoppen och det är väl hyfsat städat där med. Går fortfarande i en liten bilbubbla och längtar till lördag för då ska jag provköra Kia. Idag har vi haft sommarfest på förskolan. Trodde det var grillning som gällde men tji fick vi, det har inte grillats på två år. Jorrå, här hänger man med, men tur så hade jag slängt ner kaffe, jordgubbar och chokladrutor som Emelie och jag bakade i förrgår och de ÄR goda!

Emelie har fått för sig att tömma varenda burk i skafferiet och göra roliga geggor av detta. Kommer ihåg att jag också gjorde det som liten. (Nu också visserligen om man kollar statistiken för resultaten av årets bakverk). En gång hade jag blandat ihop lite grejer så det började ryka i koppen, gissa om det blev spännande :-), (när jag var liten förstås). Undrar om det hade med bakpulver att göra?

Åh lyssnar nu på min favvoCD med Eva Cassidy, Fields of Gold är så underbar att jag får tårar i ögonen.

Nä hörrni, stäng ner datorn, Iphone eller vad ni nu tittar i och sätt på den bästa låten ni har i skivförrådet och...bara njut!

Hej på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar