tisdag 31 maj 2011

Den där harmoniska och lugna Linda får ni träffa en annan vecka. Efter helgen kanske. Igår var jag arg som ett bi därav inget bloggande. Ibland kan även jag bli trött och superförbannad och det enda ni fått läsa var svordomar. Ett sådant förråd vill jag inte ge er. Anledning? Lite putt bara!

Folket som arbetar på ICA känner oss väl nu. Det slår aldrig fel att Emelie blir kissnödig därinne, typ varannan gång får jag snällt be om att låna personaltoaletten. Nu är det nästan pinsamt...toalettbesök, snattare och en liten racerförare (barnkundvagnen). Tre önskningar i en...som man vill trolla bort. Snart får jag väl betala inträde för att gå in och handla.

Jag har börjat svulla. Jo, nu ska jag gå upp 5 kilo tänkte jag. Och sen blir det muskler i höst, bikinin får hänga lite slappt denna sommaren med, nästa år kanske skumpen har höjt sig lite. Tänk vad 501:orna satt snyggt när jag var 20 år. Det måste ju finnas en chans att återställa den eller är det to late? Vi har en mat på jobbet apparat som innehåller mat, glass, yoghurt, godis m.m Och bla en Naturdiet(?) Hunger control. Den tog jag vid kl. 10 idag för jag var så hungrig. Några trodde att jag höll på med en bantningskur, men så är inte fallet, lunchen går ner den med ska ni se! Åh jisses vad den var god, choklad...som oboy fast med vitaminer enl. förpackningen. Mer av den tack!

Åt chiliconcarne till middag å herregud så magen blev uppblåst. Tål nog inte bönorna, täcket lär lyfta en meter, en gång i kvarten i natt.

Hoppsan hoppsan O lala..nu kom en glasskål i min hand!

Tjoflöjt!
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar