måndag 14 februari 2011

Bläää

Stackars lilla mig ;-) Jag är en sån som gärna säger vart det onda sitter någonstans en gång i kvarten. :-) Thomas blir något less. Men det är väl bra, för händer ngt mig så vet han vad som skall sägas till doktorn. (Ok lite sjukt men det är bra utifallatt) Och sen är det ett sätt att tigga tycka-synd-om-mig-kramar.

Linnéa har varit världens snällaste idag, vi har mest suttit i soffan och på det sovit i två timmar. Har klarat mig från otrevliga toalettbesök, tack gode Gud. En barnportion av farmors fiskgratäng gick precis ner (det enda på hela dagen). Barnens farmor och farfar...helt underbara! Fick hjälp med hämtning av Emelie och den hemmagjorda fiskgratängen. TACK goa rara! (Mormor är också helt underbar ;-) för på fredag ska även hon ställa upp. Fast det är hennes förslag, abstinens av barnbarn).

Måste ta en dusch, tvätta av mig svätt och odörer. Sedan blir det nattning av ungar och då hakar jag på.

Kramar och håll Er friska där ute!
Linda

1 kommentar:

  1. Jag känner igen det där med att berätta vart man har ont en gång i kvarten :). Vete tusan varför, för min del är det inte för att någon ska tycka synd om mig ( det är det värsta jag vet )utan mer för att jag vill berätta så att alla vet varför jag haltar, är grinig och sur, ser ut som ett lik m.m :).

    När Johan är sjuk så får jag dra ur honom hur han egentligen mår....så olika vi är.

    Ha det så bra nu vännen och krya på dig.

    Kramen

    SvaraRadera