söndag 20 februari 2011

Idag kalas

Tänk så underbart det är med goda vänner! Idag har jag varit på födelsedagsfika hos en av mina närmsta vänner. Det är alltid så skönt att få komma dit för då får man skratta rejält, underbart! Alltid folk där och ungar som springer, katt, hund, två marsvin och säkert någon husmus. Ja idag har jag fyllt på med lite glädjeenergi.

Vi har ett gemensamt intresse, min vän och jag: Ett spanskt klädmärke som har helt underbara kläder. Jag är inte märkestokig av något slag utan fyndar som alla vanliga knegare där man har råd. Men detta märke får ta plats i mitt/våra liv :-).

Nyöppnad affär och två (snart 40 år) som beter sig som tonårstjejer gör till sin idol. "Iiiiiihhhhh Har du sett?! Jaaaaaa! Hallelulja! Har du handlat? Jaa, hela barnbidraget gick åt! Herregud!"
När vi möttes idag hade vi köpt exakt lika byxor! Och det är helt fantastiskt roligt!

Kram
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar