onsdag 23 februari 2011

Jisses!

Vilken trötthet som har kommit över mig. Nu är jag verkligen less på denna kyla, -22 grader i morse, skrek rakt ut! Bilen är såklart gnällig den med på morgonen men än så länge är han med. På våran gata kan vi knappt mötas längre så mycket snö som det är. Nä, lite varmare kan det få bli så jag kan gräva en snögrotta åt ungarna igen och åka lite stjärtlapp!

Oj vad skoj det är på jobbet, nu händer det grejer. Men idag blev det lite rörigt i skallen så i morgon blir det att stapla upp allt, strukturera och proritera så det blir bra. Jag arbetar tillfälligt med att föra över manualer från ett program till ett nytt dataprogram. Jättemycket jobb och verkligen askul! Nu trivs jag som fisken i vattnet :-).

Tredje natten nu för Linnéa att sova i egen säng, första natten sov hon hela natten. Som vanligt kom Emelie in. Andra natten sov Emelie hela men då kom Linnéa istället och natten som var kom båda. Vore jag inte så förbannat trött skulle jag gå tillbaka med dom. Men nu får vi vara glada att de somnar där iallafall.

Hoppas ni har en lugn kväll! I morgon är det FREDAG! Fredagsmys!

Kram
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar