måndag 21 februari 2011

Toaletthumor?

Ser ni bredvid på sidan här? Jag bara testar lite :-) Sånt här jox kan jag gå och tänka på.
Tänk vad tråkigt man kan ha det ibland på toaletten. Jag är relativt snabb, hinner oftast bara slå upp första sidan i en tidning och kolla bilderna så är det klart. Eller så kan jag läsa på någon tvålburk om och om igen. Oj titta så många ingredienser denna hade! På toaletter där det inte finns nåt alls att läsa så har jag nu förtiden en behändig Iphone att ta med mig in. Otroligt smidigt!

Hemma så sitter min karl minst 20 min 10 gånger om dagen (känns det som). Jag tror han rymmer.
Han tar tidningen under armen och sen sitter han där. Men självklart blir det ingen längre ro för honom. Ungarna är duktiga på att banka på dörren och efter ett tag så vill ju även jag att han ska komma ut. Inte får jag sitta sådär länge och mysa med en tidning inte. Om jag sitter hemma så sitter även en unge i knät eller så får jag blixtbajsa eller knipa av strålen för att jag inte har någon koll på barnen där innefrån. (De går icke att lämnas ensamma). Nä, nån måtta får det vara på ockuperandet. Är alla karlar så här?

Lite bajshumor blev det. Men är väl knappast ensam om att läsa på förpackningar och räkna kakelplattor så mycket folk som det bor på detta klot?:-)

Natti natti
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar