torsdag 10 februari 2011

Magsjukan, helvetessjukan!

Jo, vi är också drabbade av denna äckliga kräksjuka. Först Pappa, 2 dgr efter följt av Linnéa 1,5 och natten efter henne Emelie 4. Det var ju bra att jag i förväg ställt hinken nedanför Emelies säng. Efter en tim var det dags för den första tömningen följt av 7 gånger till under natten. Stackars gumman! Jag som inte drabbats än lade mig motvilligt bredvid henne halva natten för att hålla handen. Självklart ställer jag upp på mina döttrar! Deras lidande är mitt lidande.

Ska tillägga att jag testar den urgamla huskuren VITPEPPAR. Tredje dagen nu, 8 hela korn tre gånger om dagen. Ska bli intressant och se om det fungerar, hoppas att jag tagit rätt dos bara. Kanske lika bra att öka på! Är tokrädd att få skiten! Om det ändå kom ut ur den bakre delen!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar