måndag 14 mars 2011

Åh nej ansiktskrämen slut

Så frustrerande, den har varit (nästan) slut i flera dagar. Har bankat flaskan uppochner i handen, pillat med korkslangen, kört ner lillfingret o vevat runt, gjort allt som går för att få ut den sista krämdutten. Nu letar jag prover, har nog ett litet prov kvar någonstans från en tidning. Tror inte den räcker fram till löning så jag får väl gå ut och köpa någon billig variant i morgon. Kroppslotion är också slut, allt är visst slut. Såklart, så brukar det ju bli. Gäller disk-, tvättmedel, såpa och annat nödvändigt också. Allting tar slut på samma dag känns det som.

Jag skulle nog kunna sitta här länge till, väntar på min tur till toaletten. Thomas gör nr två (pruttar) verkar det som, låst länge nu. 20 min sa jag va? Alltid hinner han före mig, smiter in liksom, tyst. Åh så låser han precis när jag drar i handtaget. Typ! Undrar om det finns toalettpapper kvar? Är ni också såna som lägger papper i toaletten innan? :-) För att man inte ska bli dyngsur om stjärten om det blir en tung en som faller ner i röret, en sån som inte ens lämnar spår på porslinet? Såna är vi!

Kram på er!
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar