tisdag 1 mars 2011

Upp och ner, ner och upp..

Då har jag varit på min tisdagskör :-) Himla skoj! Har fortfarande lite svårt för att sjunga på samma nivå som alla andra. Är ju van att sjunga solo och mitt "nya" problem med hörseln gör det inte lättare direkt. Hör mig själv mest hela tiden å när jag sjunger vill jag gärna ta i. (Undrar om jag kan ge mig själv hörselskada?) Hoppas de säger till om det låter helt galet. Lite väl lugna låtar för tillfället och hoppas på att det blir lite ösigare nästa gång. Vi kör Utan dina andetag -KENT. (underbar låt). My love - med något pojkband och gamla godingen Listen to your heart - Roxette. Appropå Kent låten så har den jäveln legat på repeat i skallen sen förra tisdagen, ljuger inte, från jag vaknat tills jag somnat flera gånger om dagen. Kanske det släpper nu.

Inget roligare än så idag :-) Nu stänger hjärnkontoret och öppnar igen kl. 6.30 (nåja lite senare kanske)

Å lilla grisen gaaaal...

Linda

3 kommentarer:

  1. Hello!!! Vilken kör sjunger du idag?! Jag har vart med i Ugglas kör från i höstas, älskar och sjunga. Men det är alldeles för myckt folk och det blir lite rörigt,,, Täntke om det fanns nått annat bra kör alternativ!!!
    Ha det gött! Kram Sivan

    SvaraRadera
  2. Hej Sivan!
    Jag sjunger i sjunmed.nu. Vem som helst får vara med och gala. Jätteskoj! Ring, du får säkert komma och testa en gång. Kram och gal på!

    SvaraRadera
  3. ok! Najs. Får klura på saken till höst, men kanske gör ett litet test under våren!!

    SvaraRadera