onsdag 23 mars 2011

Meg Ryan!

Änglarnas Stad! Så fantastiskt underbar film, älskar den! Romantisk, åtrå, kärlek, sorg och mycket därtill. Insikter får man om man gräver lite. Har sett filmen ett hundratal gånger och ikväll råkar den visst gå på kanal 8. Meg Ryan är ju så jättesnygg jämt. Förr gick jag till frissan med en bild på henne..."Så här vill jag ha mitt hår!" sa jag. Åh men lilla du, ni har olika hår och hon är stylad så tyvärr blir det inte så på dig, fick jag till svar. Önskade några av hennes frissor ett par gånger till men nu har jag insett att jag blir inte lika snygg som Meg i skallen. ha ha

Nu sitter jag och surfar efter lite shopping på nätet. Beställde nog på postorder sist 1990. Kanske jag inte beställer nu heller, brukar sitta ibland och beställa en lång stund. Det slutar alltid med att jag struntar i att beställa, kläder i alla fall. Denna goa chalkboard köpte jag till ungarna och är jättenöjd. Cool och stor! Rekommenderar Inreda.com.

Det finns faktiskt en stavningkontroll i den här bloggen men den verkar fungera när den vill. Eller så kan man visst stava rekommenderar både med ett och två m. (Jag vet inte vilket som är rätt) Strunt samma ni fattar väl ändå ni kloka goa människor!

Kram
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar