söndag 6 mars 2011

Blandad söndag

Oj vilket fint väder det var idag och perfekt för att titta på hus och lägenheter. Hittade faktiskt ett hus idag men det kommer att bli dyrt tror jag. Rätt skoj att titta på hus/lgh för alltid träffar vi någon bekant som också letar större. "Försvinn!" säger jag då :-)

Thomas är förskyld och harklar sig ständigt eller hostar. Har lust att slänga något hårt i huvudet på honom, så jävla irriterande att höra hela tiden. Värre blir det när jag lyssnar efter det också. (Stackarn)

Var och hämtade mina tvättpluttar idag (för någon annan gör det ju inte åt en). Eller tvättplutt ska jag säga för den ena har de slarvat bort. Stod och väntade i hallen en bra stund då gubben skulle leta efter den andra, han glömde av mig och kollade in Vasaloppet istället. Tackar för det! Ja, lite tjurig så här på kvällskvisten och så kan det vara. Finns lite anledning till det också i och för sig.

Tur att Solsidan kan muntra upp mig. Nu ett varmt bad!

Ha det gott!
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar