tisdag 8 mars 2011

Appropå större tuttar

Idag hämtade jag upp Thomas på stan och stod med bilen utanför en lägenhet. Eftersom jag inte hade något annat för mig så satt jag självklart och glodde in från bilen. Därinne såg jag en kvinna som rörde runt  i en liten tallrik och mannen satt på en stol med en hungrig unge. Tror inte ungen ville ha smakportion idag, för vips drar hon upp tröjan och mjölktuttarna ramlar rakt till synes ut mot gatan. Ja, fast jag är kvinna så var jag inte beredd på att se en gigantisk tutte så plötsligt. Thomas satte sig precis i bilen så jag gasade på utav bara helvete. (Men han hann också se) Där du, sa jag, såna har jag också haft...TVÅ gånger. Och det är ingen idé att du längtar tillbaka efter dom för de är ett minne blott. Gnugga bilden ur hjärnan älskling eller se dom som en morot att spara pengar till en present åt mig ;-)

Klarar mig från att fylla bobisarna med sillisar. De har ju faktiskt fyllt sin funktion och jag har två stycken friska tuttar. Mmm det får jag vara glad över!

Tjingeling
L

1 kommentar:

  1. Fast för det kan man ju fylla dom...om man vill :-) /L

    SvaraRadera