tisdag 22 mars 2011

Gubbe!

Var på Ica innan hemgång idag. Två långa fina köer i kassorna. Då öppnas en tredje kassa och jag fint går dit direkt men frågar först en ung tjej om hon vill gå före med sin lilla läskeblask. Då...när jag vänder huvudet mot kassan (står alltså precis bredvid hyllan där man sätter korgen på) så slänger sig en gubbstrutt fram med sin vagn och lassar upp varor på bandet. Jädra ohyfsat! Jag hade bara tre varor! Gubben hade stått framför mig i den andra kön och tyckte väl att han skulle gå före. Killen i kassan hade inte ens hunnit sätta sig ner. Normalt brukar jag faktiskt säga till men han var så jäkla arrogant i sitt sätt så jag fann inga ord. Men blängde det gjorde jag många gånger och det märkte han fast ögonen var fokuserade på sina jävla varor. Grrrr! Ja men stressa vidare då tänkte jag din arroganta gubbstrutt.

Svejsan!

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar