torsdag 10 mars 2011

Vänner

Tack vare mina barn har jag fått en hel drös med nya bekantskaper och vänner. Fantastiskt! Hur goa och rara som helst. Vi träffas ibland på vardagar och tar en liten fika, ibland middag. Ibland är vi kvar ute direkt efter dagis och leker med ungarna. Så härligt att få sällskap och inte bara leva för helgerna. Barnen leker bra ihop och att krypa upp i en soffa med en kopp kaffe och prata avslappnat med en god vän är guld värt. (nåja lite får jag springa men det blir bättre och bättre).

Tycker faktiskt att jag alltid har sprungit, ingen annan ser ut att göra det, bara jag. Torka här, byta blöja där, hjälpa där, titta här och sen är fikat slut och jag har inte hört eller sett nåt. Bara irrat omkring som en liten yrhöna. Fast nu börjar det som sagt bli bättre och det är helt underbart!

Tack för att ni finns mina vänner, gamla som nya!
Tack för att ni finns allihop!
Tack Ni härliga som läser min blogg :-)

Kram
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar